۱۳۸۲/۰۸/۱۵ | ۱۹:۳۵
بانوی موسیقی و گل شاهپری رنگین کمون
به قامت خیال من ململ مهتاب بپوشون
بزار نسیم در به در گلبرگو از یاد ببره
برداره بوی تن تو هر جا که میخواد ببره
دست رو تن غروب بکش که از تو گلبارون بشه
بزار که از حضور تو لحظه ترانه خون بشه
همسایه خدا میشم مجاور شکفتنت
خورشیدوباور میکنم نزدیک رفتار تنت
قطره ام از تو من ولی درگیر دریا شدنم
دچار سحر عشق تو در حال زیبا شدنم
بانوی موسیقی وگل اسطوره ی عاشق شدن
تا من دوباره من بشم دوباره لبخندی بزن
لبخنده ی تو جانمو مغلوب رویا میکنه
انگار جهان وا میسته و ما رو تماشا میکنه
بانوی موسیقی و گل شاهپری رنگین کمون
به قامت خیال من ململ مهتاب بپوشون
بزار نسیم در به در گلبرگو از یاد ببره
برداره بوی تن تو هر جا که میخواد ببره
قطره ام از تو من ولی درگیر دریا شدنم
دچار سحر عشق تو در حال زیبا شدنم
بانوی موسیقی وگل تندیس شاعرانگی
نوازشم وکن و ببر منو به جاودانگی
شب از نگاهت آینه رو پر از ستاره میکنه
برهنه میشه از خودش به من اشاره میکنه
بانوی موسیقی و گل شاهپری رنگین کمون
به قامت خیال من ململ مهتاب بپوشون
بانوی موسیقی و گل شاهپری رنگین کمون
به قامت خیال من ململ مهتاب بپوشون



فردین 2
 
Bottom