۱۳۸۲/۰۸/۱۱ | ۱۲:۲۴
من کجا زیسته ام در آغوش مادر و پدری ؟
کجا زاییده شده ام؟
شاید در یک دشت یا در یک کوه
...
من متولد شدم همه خندیدند
پدرم از شوق اشک ریخت و مادرم فقط اشک پدر را پاک کرد
پدر از مادر تشکر کرد و مادر خجالت کشید
اما حیف از آن همه رنج مادر و حیف از آن شوق پدر
کاش برای لحظه ای فکر میکردند این موجود سفید گریان
شاید یه روزی پست ترین موجود شه هیچوقت اونقدر خوشحال نمیشدن
شاید هم من به اون بدی که خیال میکنم نیستم شاید .....
شاید هم از اونی که فکر میکنم بد ترم
اینو میدونم که اشک پدرم حیف شد
اینو میدونم که خستگی مادرم حروم شد
میدونم که بدم اما چرا شو نمیدونم..
خدایا منو ببین
منو ببین
کمکم کن تا منم مثل خواهر گل رز باغچه مهربون باشم
اونقدری خوب باشم که گل رز همسایه بتونه رو من لم بده و گل بده
حالا اگه من گل دادم ..دادم .. اما اگه هم ندادم تو خودتو به زحمت ننداز
لابد اینم تقدیره دیگه...

فردین 2
 
Bottom