۱۳۸۳/۰۳/۱۸ | ۱۵:۳۳
خدایا ،نمی دانم چرا اینطور شده ام. پاکی را دوست دارم ولی روحم حرامی شده است.
خدایا به مسیح گفته ای که پیامبر گنه کاران باشد ، می دانم که خود نیز خدای ایشانی.
خدایا مرا بخواه ، از درت مران ، گناهم ببخش که کوچکتر از آنم که بر من خشم گیری.
خدایا می دانم که بی آبروی و سیاه رویم ، می دانم که بندگان صالحت بیش از اینکه به خردی گناه خویش بنگرند به بزرگی تویی که در حضورتند می نگرند ولی چه کنم که دور افتاده ام از خویشتنم. مرا به راه آر همچون کودکی که از خویش هیچ ندارد.
خدایا شدت علاقه ام را می بینی ، آتش درونم را تو خود افروخته ای ، خودت تنهایم ساخته ای ، خودت غمم بخشیده ای ، خودت به راهم می کشی ، بیشتر بکش که در راه مانده ام ، غمم را بیفزا که نمی توانم بی غمت زندگی کنم.
خدایا دیگر یک لحظه هم مرا به حال خود مگذار ، می بینی که چه سیه روز شده ام، می بینی که پلیدی گناه از چهره ام هویدا شده است ، میبنی که چه سنگین شده ام در عشقت ، غمم را حس میکنی ، اینها همه از یک لحظه غفلت از توست ، تنهایم مگذار.
خدایا گاه حس میکنم که عشق به او ، به یک انسان، شرک به توست ، ولی خود به من می فهمانی به هزار کنایه که او از توست ، با توست ، با اوست که کامل می شوم با اوست که تو مرا می خواهی و عشق به او نشانه عشق به توست که چه بسیار مرا از گناه باز داشته است وهر گاه که از او تهی میشوم و بی آرزوی او می شوم ، اینگونه غرق در پستی می شوم که حال هستم. مرا ببخش ای کریم ، ای عظیم ، ای رحیم .
خدایا گاه شبها آوار نگاهت را برشانه هایم احساس می کنم و غرق در جذبه سنگینی نگاهت اوج می گیرم و بالا می روم که دیگر هیچ نمی ماند جز تو و گاه چنان مثل الان غرق در سیاهی ، که روی راست قامت کردنی هم برایم نمانده است. دستم را بگیر و ببر .
خدایا غرق در رنجم ، نه رنج از برای تو ، که رنج از فراق تو ، از تو دور می شوم و دورتر ، اگر من نمی توانم تو نزدیک بیا که قادر تویی نه من.
خدایا اگر به صلاح است مرا به اویی که از تو جدا نمی دانمش برسان وگرنه عوض کردن تقدیر که از تو عجیب نیست. قادر متعال فقط برازنده توست.
خدایا به پر روییم گله مند مباش که سائلیم که خوب حاتم خویش را می شناسم ، اینکه می بینی در اوج گناه به پیشگاه توآمده ام از آن است که آنچه را در دست توست سزاوار تر از آنی می دانم که در دست مردم است.
خدایا .........خدایا ...........خدایا.........خدایا.........خدایا.........خدایا.........خدایا.........خدایا.........

نوشته شده توسط فردين روزبهاني
 
Bottom