۱۳۸۳/۰۸/۱۱ | ۲۱:۰۴
و ما ادريك ما ليلة القدر
اهل معرفت گفتند كه آه نام خداست .گفتند كه هر كه در هر گوشه عالم كه دست بريده از دنيا مي شود و آرزومند نجات‏، آه مي كشد ‏ خدا را خوانده است و گفتند كه آه بسيار بكشيد.
گفتند كه جناب موسي به خدا عرضه داشت كه چرا فرعون با آنهمه طغيان ‏، هيچ مريض نمي شود و جواب شنيد كه به واسطه همان سركشي و طغيان ، آن بزرگ نمي خواهد كه فرعون مريض شود و به علت در آهي كشد و خداي را بخواند.
و حال من آه مي كشم و درد سراپاي مرا سوخته است.آتشفشان روحم شكفته است و قلب جوشانم همچون امواج خروشان دريا به صخره وجودم حمله مي برد و از حيات من جز نور ، عشق و سوز ، غم و پرستش ديده نمي شود.
از طغيان عشق شنيده بودم و قدرت معجزه آساي عشق را مي دانستم ، اما چيزي كه حال مي بينم اين است كه وجود من روح شده است و روحم اتشفشان.
خدايا آسمان آمال و آرزو هايم تيره و كدر شده است و به تو پناه مي برم و دست ياري به سوي تو دراز مي كنم.
خدايا رنج مي برم.
خدايا مي سوزم.
خدايا عشق حتي عشق محبوب ترين كسانم مكدر شده است.
خدايا قلبم در حال تركيدن است.
خدايا به سوي تو مي آيم.
خدايا آرزوي تو در دلم خانه كرده است.
تو نجاتم ده . تنها تويي كه در چنين شرايطي مي تواني كمكم كني.من به تو محتاجم و هيچ كس جز تو قادر نيست كه گره مرا بگشايد.
الهي وربي من لي غيرك.
 
Bottom