۱۳۸۴/۱۰/۲۱ | ۰۹:۲۳
و امروز عید قربان است:
ای مولای من ، تویی که بر من منت نهاده ای ، تویی که به من نعمت داده ای ، تویی که به من مهربانی کردی ، تویی که منو کامل کردی ، تویی که به من روزی بخشیدی ، تویی که به من توفیق دادی ، تویی که منو بی نیاز کردی ، تویی که منو پناه دادی ، تویی که هدایتم کردی ، تویی که گناهای منو پوشوندی ، تویی که گناها رو می آمرزی ، تویی که کمکم کردی ، تویی که مریضا رو شفا می دی ، من امروز به گنهکاریم اعتراف می کنم ! به بزرگیت قسم منو ببخش ،
می دونی من کیم؟:
من کسی هستم که بد کردم ، من کسی هستم که خطا کارم ، من کسی هستم که نادونی کرده ، من کسی هستم که غفلت کرده ، من کسی هستم که خیلی به خودم مطمئن بودم ، من کسی هستم که هی میام و هی فرار می کنم
، من کسی هستم که عهدمو با تو بزرگ شکستم ، من کسی هستم که می دونم گناهکارم ولی انقدر سست عنصرم که نمی تونم خودمو آزاد کنم، می دونم که گناه من هیچ ضرری به تو نمی زنه ، به عبادت منم نیازی نداری ، ولی اینو هم مطمئنم که هر کی عمل صالحی انجام میده ، بدون مدد تو نبوده ، پس دستم بگیر و بزار بلند شم.
خدای من ، هر وقت که از همه نومید میشم میام سراغ تو ، در حالی که فهمیدم که منو آفریدی فقط به خاطر اینکه با ذره ذره هستی خودتو به من بشناسونی و من باز یادم میره! هر چی شخصیتم منو از خودم نا امید می کنه باز لطف تو منو امیدوار می کنه، کمکم کن، بذار تو شهودت غوطه ور بشم ، بذار لحظه لحظه زندگیم فقط تو رو ببینم ، نمی دونم چه جوری دنبالت می گردن و می خوان وجودت رو اثبات کنند ، اونم با چیزایی که همه وجودشونو محتاج تواند ، مگه به جز تو کسی هم هست، تو کی به دلیل و برهان احتیاج داشتی،.....
به همه امر کردی که واسه پیدا کردنت به آثارت توجه کنن، ولی به بزرگیت قسم کاری کن که من تجلیات انوارتو رو ببینم و محتاج آثارت نباشم. خدایا فقط وصال خودتو می خوام ، علم نهانت رو به من بیاموز .........
 
Bottom