۱۳۸۴/۱۲/۱۲ | ۱۱:۲۱
به نام حق
دارم بر می گردم به زندگی چهار سال پیش:یه روز در میون فوتبال بازی می کنم ، یه روز در میون میرم سالن تمرین می کنم ، هفته ای یه بار می رم استخر ، باز دارم فیلم می بینم هر شب ، متون اوستایی می خونم ، الان دارم ارداویرافنامه رو تموم می کنم ، باز می خندم و جوک تعریف می کنم و خلاصه همون سه نقطه خول سابق شدم.
فقط خدا کنه مشروط نشم.اینم به یاد روزای گذشته و عشق به ابراهیم نبوی:
ما منبع نوريم
فدايي، سخنگوي ايثارگران پريروز اعلام کرد«ما منبع نوريم.» به نوشته روزنامه شرق دبيركل جمعيت ايثارگران، گروه حامي دولت در رابطه با وضع كنونى كشور گفته است وضعيت ايران مثل يك نورى است كه دائماً در حال توسعه و گسترش است. بدين ترتيب منبع ساطع کننده هاله نور در سازمان ملل متحد معلوم شد. ظاهرا مشعل اين آقاي خالد مشعل هم از همين منبع نور روشن شده است. به اين ترتيب پيش بيني مي شود اسامي زير تغيير يابد:
برادر حسين شريعتمداري: برادر حسين نورافشان مهندس مصطفي چمران: مهندس مصطفي چراغيانمهندس زريبافان: مهندس نورچشمانبرادر عسگراولادي: برادر نوربالا (ايشان هم موضع نوراني دارد و هم موضع بالا)دکتر غلامحسين الهام: دکتر غلامحسين انواربرادر خاموشي: برادر روشن زادهآيت الله خزعلي: آيت الله نورعليبرادر علي سعيدلو: برادر علي نوربغل (ايشان معمولا همين نقش را دارد.)آيت الله مصباح: آيت الله شاهچراغي (هم جمهوريت ندارد و هم منور است.)دکتر غلامعلي حداد عادل: دکتر غلامعلي نورديده (وي قبلا موجود معقولي بود، ولي از چند سال قبل که دچار نورديدگي شد وضع فعلي را پيدا کرد.)دکتر منوچهرمتکي: دکتر منوچهر نورگيردکتر علي لاريجاني: دکتر علي نورباران
قرار است از اين به بعد به باجناق هم گفته مي شود همچراغ، چون معمولا اين باجناق ها از يک منبع نور مي گيرند. ضمنا اعلام شد علت تغيير آقاي نوربالا از هلال احمر اين بود که وي حق نداشت از نور بالا استفاده کند و فقط رئيس وي حق داشت از نوربالا استفاده کند. علت حمله به دراويش نيز اين بود که رهبر اين گروه بدون اينکه هماهنگي کافي کرده باشد، هم نامش نورعلي بود و هم فاميلش تابنده بود که به همين دليل به دو جرم متهم شد.
نبوس، گازم بگير
!بنا به اعلام منابع آگاه( طبيعتا منظور منابع استکباري است) يکي از اعضاي سابق القاعده اسرارجالبي را در مورد اسامه بن لادن فاش ساخت. وي که جک توماس نام دارد و اهل استرالياست، سه فرزند دارد. وي به علت اينکه قدش کوتاه بود و هيکل ستبري داشت، نتوانست رقصنده باله شود، به همين دليل مدتي پانک شد و چون کار ديگري به ذهنش نرسيد مسلمان شد و چون خيلي عجله داشت که زودتر مسلمان شود، به جاي اينکه نامش را صالح يا صابر بگذارد، اسمش را به جهاد جک تغيير داد. وي که علاقه زيادي به آبجو داشت و هر روز آبجو مي خورد، در مقابل اين سووال دوستانش که تو که مسلمان شدي چرا آبجو مي خوري؟ گفت:«من واقعا به اسلام علاقمندم، اما به آبجو هم عشق مي ورزم.» سرانجام در ماه مارس سال 2001 جهاد جک به افغانستان رفت و مدتي در محضر اسامه بن لادن بود، تا اينکه در ژانويه 2003 دستگير شد. وي در مورد اسامه بن لادن گفته است: «بن لادن علاقه ندارد او را ببوسند، اما مخالفتي ندارد که در آغوشش بگيرند.» ظاهرا يکي از مشکلات اساسي جک جهاد هم در افغانستان اين بود که چرا فقط بايد بن لادن را بغل مي کرد و چرا نمي توانست در حالي که او را بغل کرده بود، بن لادن را ببوسد يا في المثل گازش بگيرد. اخيرا جک جهاد دريافته است که اگر مسلمان مي شد و به ايران مي آمد، چند مشکل مهم برايش پيش نمي آمد. اولا دستگير نمي شد. ثانيا مي توانست مثل بقيه ايرانيان هم آبجو بخورد، هم مسلمان باشد، تازه در عين حال مي توانست اورانيوم هم غني کند. ضمنا هرجور و هر چقدر هم که دلش مي خواست مي توانست رهبران مسلمانان را ببوسد و در ضمن بغل کند. در اينجا براي عبرت ساير مسلمين و استراليايي ها و کساني که دوست دارند در حين بغل کردن بن لادن را ماچ کنند، عکس جک جهاد منتشر مي شود.
ns_jackjahad_01.jpg

بابا اغراق! تو که ما رو به خدا رسوندي!
ظاهرا ما با اين آقاي متکي خيلي اختلاف سني داريم. حاج منوچ، معروف به منوچهر، جوان تازه استخدام شده وزارت امور خارجه، فعلا مشغول بازديد از اقصي نقاط جهان (و خارج) است. وي در يک مصاحبه در تايلند اعلام کرد:«ايران ده هزار سال تاريخ دارد و سرزمين صلح و قانون است.» آگاهان اين جمله را بشرح زير اصلاح کردند. «ايران چند هزار سال تاريخ داشت و سرزمين صلح و قانون بود.» يکي از آگاهان ضمن دادن هشدار به منوچهر از وي خواست دست به چيزهايي که مربوط به خودش نيست نزند و وقتي اجازه نگرفته است از اموال ملي استفاده نکند. همچنين منوچهر وقتي در يک گفت و شنود در پارلمان اروپا اعلام کرد که «در ايران آزادي مطبوعات وجود دارد.» ناگهان صداي خنده خبرنگاران حاضر در محل بلند شد. ظاهرا متکي اتحاديه اروپا را با اتحاديه انجمن هاي اسلامي بازار و اصناف اشتباه گرفته بود. آگاهان در کمال نوميدي در اين مورد به او توضيحي ندادند و جلسه را ترک کردند.
دي جي علي گيتور و دکتر فيروز نادري
در پي اعلام اسامي آرش و دي جي اليگيتور به عنوان خوانندگان ايراني جام جهاني فوتبال، برادران حزب اللهي به انتخاب اين افراد معترض شدند و اعلام کردند که اين افراد لس آنجلس نشين هستند و طبيعتا براي قرتي بازي هم نبايد حضور داشته باشند، اما همزمان دکتر فيروز نادري معاون آزمايشگاه فلان ناسا که احتمالا خانه اش در لس آنجلس است، ولي به جاي اينکه آواز بخواند، مشغول امور علمي است، به عنوان يک چهره ايراني ستوده شد. به نظر شما اين دو موجود محترم چه فرقي مي کنند؟
 
Bottom