۱۳۸۵/۰۱/۱۱ | ۰۶:۱۲
به نام خدای خالق قدرت علی
....وتنوره دیو باز لرزید.....
امروز صبح ساعت 4:45 اینجا زلزله اومد ، و باعث شد که همه بریزند بیرون ، و یه سری مسائل خوب وبد در مورد خودم وبقیه هم بریزه بیرون:
1- خدا رو شاکرم که همه سالمیم و بیشتر شاکرم که مطمئن شدم از مردن نمی ترسم ، چند لحظه قبل از زلزه بیدار شدم ، خیلی آروم بقیه رو بیدار کردم و بعد رفتم و اماده باش تو چهارچوب در نشستم.حتی تپش قلبم هم فرقی نکرد.
2- خدا رو شاکرم که خانواده خوبی دارم ، همه اومدند مسجد ، نماز صبح و آیات رو خوندند و حالا هم خوابیدن (حتی پدرم) ، در حالی که اکثر مردم شهر ترسیدن و الان بیرونند، سیزده بدر اجباری رفتن.
3- متاسفم واسه خودم که به خودخواهی بیش از اندازم پی بردم ، فقط بقیه رو بیدار کردم و خودم اولین نفر پناه گرفتم ، ایثار تو وجودم اصلا محلی از اعراب نداره، و به هیچکی جز خودم فکر نکردم.ولی انگاری حس سگ پیدا کردم تو این سال ها ، چون قبل از زلزله اونو حس کرد.
4- متاسفم واسه خودم به خاطر غرور و تکبرم، وقتی که مادرم گفت روز اول ربیع الاوله و میگن هر کی صبح نماز صبحشو و با دو رکعت نماز حاجت بره مسجد بخونه حاجتش براورده می شه ، و من گفتم که هیچ حاجتی ندارم. واقعا هم ندارم یا شاید فکر می کنم که نمی خوام محتاج براورده شدن حاجات باشم، هر چه می خواد بده بده ، نمی خواد نده. نمی دونم این خوبه یا بد ؟ به هر حال ندانم که ای ، هر چه هستی تویی!
5- به تنها کسی که فکر کردم یه تازه دوسته که خدایا هر کجا هست به سلامت دارش......
6- و آیه قرانی که اومد آیه 37 سوره نحل: اگر چه بسار حریص و مشتاق هدایت خلق هستی ،ولی خدا گمراها رو هدایت نمی کنه و کمکشون نمی کنه ،(آیه 38) و اونا قسم می خورن که بعد مرگ کسی زنده نمی شه ، ولی قیامت وعده حتمی خداست و اکثر ادما نمی دونن.(39) اون روز میاد تا همه به دروغ و فکر غلطشون پی ببرن(40) ما هر چی رو اراده کنیم و بگیم باش ، همون لحظه می شه.
7- به هر حال امیدوارم جاهای دیگه اتفاق خاصی نیافتاده باشه که این مردم بخدا دیگه تحمل ندارن

و در آخر اللهم عجل لولیک الفرج.
یا حق
 
Bottom