۱۳۸۶/۰۷/۱۸ | ۱۵:۵۸
سلام...این مطلب را جایی خواندم بسیار زیباست و درد آور:بنده ی من! نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.- خدایا خسته ام، نمی توانم نیمه شب یازده رکعت بخوانم!- بنده ی من دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر را بخوان.- خدایا! خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم.- بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان.- خدایا سه رکعت زیاد است.- بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر را بخوان.- خدایا امروز خیلی خسته شده ام آیا راهی دیگر ندارد؟- بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان بگو یا الله.- خدایا من در رختخوابم و اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد!- بنده ی من همان جا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله.- خدایا هوا سرد است و نمی توانم دستانم را از زیر پتو بیرون بیاورم.- بنده ی من در دلت بگو یا الله، ما نماز شب برایت حساب می کنیم.بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد.- ملائکه ی من! ببینید من اینقدر ساده گرفته ام اما بنده من جیفه باللیل است و خوابیده است چیزی به اذان صبح نمانده است او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده است.- خداوندا دو بار اورا بیدار کردیم اما باز هم خوابید.- ملائکه من! در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست.- پروردگارا باز هم بیدار نمی شود.اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است. - ای بنده ی من بیدار شو نماز صبحت قضا می شودخورشید از مشرق سر بر می آورد و خداوند رویش را بر می گرداند.- ملائکه ی من آیا حق ندارم که با این بنده قهر کنم؟
 
Bottom