۱۳۸۸/۱۲/۱۸ | ۰۹:۵۶
به نام خالق علی(ع)
دیگه واقعا شدم فردینپولو، یکشنبه و دوشنبه ملایر تدریس دارم، غروبش می رم کرمانشاه--سه شنبه ها دانشگاه کرمانشاهم، شب می رم سمت تهران--چهارشنبه تهرانم و کلاسای دکترام ودوباره شب سوار اتوبوس می شم به سمت ملایر.
می گن یه کامیون بخر بنداز زیر پات هم در آمدی داشته باشه و هم کلاسش بیشتره.خلاصه کمرم قشنگ شکل صندلی اتوبوس گرفته.
دیروز رفته بودم آندوسکوپی،این معده لاکردار بالاخره داره کاره خودشو می کنه، بعد نمونه برداری و آزمایشات ، دکتره کلی بهم روحیه داد:"با وضع فعلی شما نهایتا تا 20 ساله دیگه زنده اید،مگه اینکه کلا این رژیمی که می دم رعایت کنید و این داروها رم تا آخره عمر مصرف کنید."، گفتم :"دکتر جان واقعا ممنون از روحیه دادنتون،ولی من همین بیست سالی رو هم که می گین از سرم زیاده."
واقعا اگه آدمیزاد مطمئن بود که تا 20 ، 30 سال زنده است چه جنایتا که نمی کرد."الله اعلم بنفسی منی".
این روزا بدجوری گرفتار شک و شبهه شدم،از تفاسیر و سخنرانی های مهندس بازرگان پسر تا نظرات دکتر صادقی و...،خدا آخر عاقبتم رو به خیر کنه.
یا علی مددی
2 پيام
[Anonymous ناشناس] [۲۱/۱۲/۸۸ ۱۱:۴۴]
س ل ا م
1. دیگه ریگی دستگیر شد. می تونی اسم وبلاگت رو عوض کنی. مثلا می تونی بزاری: ریگی از روی زمین برداشته شد.
2.ما همچنان به شما ارادت داریم. یعنی حداقل تا بیست سال آینده.
3.بسیار سفر باید تا...
[Anonymous بی معرفت] [۲۶/۱۲/۸۸ ۲۱:۰۱]
سلام به آقایی که ریگ لاژش به هم خورده!
من هم مثل آقای س ل ا م خدمت شما اردادت وافر دارم. حتی تا 21 سال دیگه که حلوای سالگردتم خورده باشیم.
دیگه چه کنیم عضو اسبق شورای کذایی فلان و بیسار هستی دیگه.

عزیز جان از شوخی گذشته، به دلت بد نیار. قرآنی باش. غیر از قرآن راهی وجود نداره. خیلی هم نیاز به فکر نداره. فبشر عباد...


یا حق
التماس دعا

ارسال یک نظر
<< صفحه‌ی اصلی

 
Bottom